Sunday, September 4

tell me what you like, i like what you tell

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Okei kamerasta loppui akku ja oli lördagmorning. Mun pitäis nyt oikeesti opiskella ruotsia koska huomenna on sanakoe ja mä en muista muuta kun etä björk on koivu.

Eilen kävin kattomassa ulkoilmateatterissa kattomassa DH2:sen ja olin ihan varmasti ainoa joka vollotti siellä..(ja hei olin ainoa joka taputti siel ihan fiiliksis ku ron ja hermione pussas) Keuhee Potter-depis ja tänään ajoin nurtsin ekaa kertaa eläissäni

4 comments:

Anonymous said...

Upee meikki ja kuvat :):)

Oili said...

Anonymous, kiitos :--)

Anonymous said...

HÅÅÅÅ, olin minäkin siellä ulkoilmaelokuvaesityksessä ja itkin kanssa hysteerisesti melkein koko leffan ajan D____:

Oili said...

Anonymous, ihan kauheeta siel kylmässä vollotella D: