Sunday, August 7

I kept my distance so you could be free

Koska viimeviikolla tuli vuosi täyteen mun dramaattisimmasta hiusmuutoksesa ajattelin nyt vähän vuodattaa.
Image and video hosting by TinyPic
Tukka vuosi sitten. Siis mä en ees tajuu miks mä leikkasin mun hiukset niin lyhyeks. En tykänny niistä alkuunkaan yhtään ja tuntu vaan et ne rumeni vaan kokoajan. Siis jos joku harkitsee lyhyeksi leikkaamista, menkää ainakin kampaajalle! Mä leikkasin nää ie ja hyi saatana. Miten oon ees voinuj kulkee tolla tukalla..........
Image and video hosting by TinyPic
Tukka nyt. Vuoden hampaidenkiristyksen ja tukka-ansgtin jälkeen nää alkaa olla ihan mukavat hiukset taas. Sillon ku mulla oli lyhyt tukka, mulla oli niin ruma olo koko ajan. Hnnhg lyhyt tukka vaan ei ollut mun juttu.
Image and video hosting by TinyPic
Niin ja tähän loppuun se syy miksi oikeesti leikkasin. Ihan paskassa kunnossa noi hiukset oli. Mulla ei oo ollu näin hyväkuntosta tukkaa since seiskaluokan!

en tie mitä järkee täs ny oli

2 comments:

Anonymous said...

Äggh mikään hirvee toi lyhyt tukka nyt oo :---( just kivan näkönen ollut. Tai sit minä oon outo ja omistan jonkun otsatukkafetissin..

Oili said...

Anonymous, mä en ite iiä tykänny yhtään ni vähän ällötyttää vieläki :--_D_