Thursday, August 11

CLOSE ENOUGH TO START A WAR

Image and video hosting by TinyPic
Luen atm Narnian Kaikkia keromuksia ja mun mielestä ne Ei-Pevensiet on paljon kivempii ku ne missä Pevensiet on.
Image and video hosting by TinyPic
Ihan huippelia, sain mun iPodin johdon eilen. Mua ärsyttää kovin toi mun ipodi ja mulla on ikävä mun creativen soitinta =(
Image and video hosting by TinyPic
Istun ny täs mun sängyllä kissanviikset naamassa ja kuuntelen 51koodia. Mitä ihmetä taas.
Image and video hosting by TinyPic
"MUTANT AND PROUD!!"
Oili, huono X-men viittaus, lopeta, lopeta heti nyt.
Image and video hosting by TinyPic
Tänään vähän taitelin.
Image and video hosting by TinyPic
Tähän on hyvä nyt lopetaa

2 comments:

Anonymous said...

hnnngh sulla on niin ihanat kulmakarvat <____> ♥ en saa tuollaisia itelleni vaikka kuinka koittaisin taikoa :------(

Oili said...

Anonymous, hahah kiitti :--D