Saturday, July 23



Minun on vaan pakko vuodattaa. Mun rakkain artisti ja mun idoli on kuollut. Siis oikeasti, oon vaan vollottanu tässä puol tuntia lakkaamatta. Oon kuunnellu Amyä kuutosluokalta asti ja Amyn musiikki on jotenki sopinu kaikkiin mun elämäntilanteisiin.



En pysty oikeasti käsittelemään tätä asiaa. Amy on mun mielestä niin järkyttävän lahjakas ja ihan hirmu kaunis. Vaikka se on iha tiedetty juttu että sen huume ja alkoholisekoilut on kokoajan ollu olemassa, jotenki vaan oletin et se ei kuolis. Tää on ihan kamalaa.



jos joku viitsii valittaa siitä että suren Amyä enemmän ku sitä Norjan juttua, niin haistakaa kaikki vittu. Tottakai se on mun mielestä ihan kamalaa, mutta Amy Winehouse on mun idoli ja oon kasvanu sen musiikin kautta niin kamalasti.

MÄ EN NYT VAAN KESTÄ

3 comments:

Arutte said...

;___; rip amy ♥

hellin karoliina said...

jaan ton sun käsityksen tosta norja jutusta. rip amy <3

Anonymous said...

miks kaikki paska tapahtuu aina samas vitu läjäs AÄAÄAÄÄÄAAÄÄAÄÄ