Saturday, July 30

i feel like i could spit fire

Image and video hosting by TinyPic
Huomisesta lähtien se on sit vain minä, ne kolmekymmentä muuta ja metsä. Me ollaan teltoissa yötä ja mä oon telttaillu viimeks viis vuotta sitten ja sillonki vain kaverin takapihalla. Ja koska kaikki ihmiset ymmärtää mun eräjormapotentiaalin, ne nauraa mulle =(
Image and video hosting by TinyPic
Mä en kyllä tiedä miten teltta pystytetään. Mä en kyllä myöskään halua olla koko viikkoa verkkareissa, joten pakkasin kaks mekkoa mukaan.
Image and video hosting by TinyPic
Otin oikeasti kolme eri ötökkämyrkkyä mukaan. Mulla on pahoja kokemuksia hyttysistä =(

Okei jos en ryömi sieltä pois keskenkaiken(mitä ei toivottavasti tapahtu) niin nähdään sitten ensisunnuntaina!

2 comments:

Kummistus said...

mihi meet?

Oili said...

kummistus, olin esitävän taiteen leirillä!