Friday, July 1

I dont need no medication

Image and video hosting by TinyPic
aaaaa mun koneesta pimahti tuuletin(vai mikä ketun viilennysmasiina) ja nyt pelkään kokoajan et tää räjähtäää tai jotain.
Image and video hosting by TinyPic
Olkapäis uusia niittejä, iha vitu kalliita 1€/kpl
Ostin niitä kymmenen
Image and video hosting by TinyPic
Kuka aikoo lukea Harry Potterit ennen ensi-iltaa? Meikäpoika ainakin! :--) Oon jo Liekehtivässä pikarissa, ja alotin about 3 päivää sitte
Image and video hosting by TinyPic
Okei joo nyt on mentävä koska peökäään ihan hulluna, vien tän huoltoon tai jotain ma kuolen mun koko kesä on pilalla ;__; jöö olen hieman addiktoitunu tähän koneeseen, viimeks ku tä pimahti niin itkin koko päivän... ja sama ku kamera tippu lattialle hupsanduideli

2 comments:

yentl said...

luin kaikki Potterit ja juuri sama asia mielessä :--D hirvitti kun itkin ihan kympillä kaikkien kirjojen lopussa (puhumattakaan Kuoleman Varjeluksista) ja ajattelin että "hitto minua ei saa raahattua sieltä leffateatterista pihalle sen lehvan jälkeen". itken hysteerisesti ja valun lattialle penkin alle

Oili said...

yenti, ihan samat fiilikset! DD: