Wednesday, July 13

Hei oikeesti en keksi sellast fiksuu otsikkoo

keskiviikon fiiliksii

Byrrrrrrrrr, ny on kyl melkoset fiilikset. Maanantaina nähtiin Phelpsom pojat ja saatiin nimmarit ja uu ja miljoona kuvaa! Olivat kovin söpöjä!!

Ja eilen käytiin sit kattomassa se Kuoleman varjelukset ja HUII, pelkäsin ihan et sydän pettää ku kaikki meni niin vauhdilla ja kaikki toiminta hyökkäs vaan päälle! Kaikki vaan hurraili siel kokoajan ja sit ne työntekijöt ystävällisesti hääti meidän pois sieltä heti ku lopputekstit oli loppunu..

Kotona vaan möllötin melkein viiteen asti hereillä, ihan kamalan tyhjä olo. byrrr on varmaan käytävä katsomassa se uudestaan tällä reissulla, ehkä ylihuomenna.

realiaikasia tuntemuksia

Ja kyllä kävin katsomassa seb uudestaan ja oli ihan hirveää! Itkin kokoajan ja sydän meinas ihan räjähtää ja sit pää tuntu aika ilmavalta.. Ja sit ne mun vieressä istuvat pojat vaan nauro(lähinnä mulle ku vollotin)! Sit kyyneleet vaan valu kotimatkalla ja joku tuntematon kysy multa et onks mul kaikki okei, se sai musta varmaan tosi mukavan yleiskuvan ku mä vaan "HARRI POTTER LOPPU JUST.." :---D

Perjantain kävin viel katttoon X-menin joka oli hyv ja Nicolas Holt oli söpsiiiiiii. Maanataina tulee telkusta X-menleffa ja oon jo ihan fiiliksis heheh

Siiis jaaa juu lauantaina menin sinne mökille. Junassa Kävi aika hauskasti, että mä luin Sormuksten Ritareita ja se mun vieruskaveri katteli sitä koneelta! Sit se oli viel käyny siel kuvauspaikolla ja olin ihan vihriä kateudesta.

Visiitti nyt vähän lyheni odotetusta, ollaan nyty kotimatkalla. Taino siis kotiin on ainaki 700 kilsaa.. täs nyt sit ajellaan :--D
En tieedä mis mun kameranjohto on, ja kamera on tuol takakontis joten kuvia sitten kun ma olen kotona!

5 comments:

Anonymous said...

Jee ootki elossa. : )

Nään silmissäni sen tilanteen kun joku huolehtiva täti tai setäihminen on tullu kysymään sulta onko kaikki okei.. HARRY POTTER LOPPU JUST. Ihana. <3


-tebsutatti

L▲UR▲ said...

Meinasin sanoo just samaa ^.

Miksei mulle ikinä satu tälläsiä junajuttuja? :-(

Oili said...

tebsutatti, se mies oli sellanen SÖPÖ ja sellanen SELLANEN! >: OO

L▲UR▲, haha mä olin ihan ihmeissäni siitä lotrijunajutusta oli niin hassu yhteensattuma :---D

Anonymous said...

Aijaa se ei ollukkaa vanha? O__ö Aina parempi! : D


-tebe

Oili said...

jöö joku kaksvitonen ja hirmu mukava ja mä siinä vaan selittelin siinä jotain randomia =(