Saturday, June 11

who need education when you're pretty

Image and video hosting by TinyPic
Oon aina noin 100% tuotteliaampi perjantaisin. Olin töissä, sitten otin vähän aurinkoa, sitten kävin Ruotsissa asti pyöräilemmässä ja sitten kävin vielä uimassa!
Image and video hosting by TinyPic
Koska olen aina niin fiksu, lainasin kirjastosta taas lisää kirjoja vaikka mulla on noita lukemattomia ainaki viisi.. Ja alotin taas Marilyn Mansonin omaelämänkerran mikä on hirmu mielenkiintonen..
Image and video hosting by TinyPic
Minuu tekee nyt mieli kattoo Skinsiä tai Supernaturalia. Mutta oon Skinsissä Livin jaksossa enkä halua kattoa Mattia ku se on niin ärsyttävä. Ja Supernaturalia on jotai seittemän kautta..
Image and video hosting by TinyPic
Nyt kuuntelen Michael Jacksonin Badia ihan fiiliks.
Image and video hosting by TinyPic
Vaihdoin puhelinta ja nyt mulla on pelejä ja oon ihan koukkuuntunu johonki palikanpoistopeliin....
Image and video hosting by TinyPic
Tsuppaduida, voisin josksus tehdä videopostauksen täs joskus.

No comments: