Tuesday, June 21

san fransico

Image and video hosting by TinyPic
no voihan höhkelis
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
joo en pysty oikein keskittämään mun asioita tai ajatuksia kun enään 350 lippua jäljellä ja ja ja tepsu lupas lähteä mun kaa ja kaikki on mukavaa mut vaan haluun tonne tennarin ykköseen kuudensadan muun ihmisen kans poraan, kiitos.

Ja meitsin pikkumursut tulee tänne vikaa kertaaa ennen ku ne lähtee molemmat maailmalle ;_______________; valvotan niiitä koko yön ja halin niitä koko yön!

5 comments:

Inkku said...

Yippeee, lippu yönäytökseen kädessä ja sen lisäksi myös lippu HP-maratoniin edelliselle viikolle !!

Mihin näytökseen sä menet/tulet?

En pysty odottamaan, mutta tiedän myös että kuolen sinne saliin...ja mä aion niin pitää aurinkolaseja sit keskel yötä kun poistun sieltä. JOS poistun.....IIKS!!

Anonymous said...

Mä en ainakaan aio poistua! : >

Oili said...

Inkku, YIPPEE! Toi Pottermaraton on niin siiisti! :'')

Ollaan menossa 00.07 näytökseen tennariin 1 ja mä kyllä möngin vasta joskus neljältä kotiin.. lol :D

Anonymous, Et sä pääse mun otteesta irti!

L▲UR▲ said...

http://www.youtube.com/user/JKRowlingAnnounces

Oili said...

L▲UR▲, taivas varjeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee