Thursday, April 7

le hair

Image and video hosting by TinyPic
Jo eilen päätin että värjään hiukset.
Oon vaan niin kyllästyny ikuiseen juurikasvuun, siihen ettei näist ikinä tuu oikeenvärisiä, siihen et nää aina rupsahtaa, alla on tummempaa, ja jossain kolois vielki oranssia. Toki silleen vituttaa että oon koittanu blondata näit viimesen puol vuotta.... ja en voi laittaa enään rastoi, mut wutevah!!
Image and video hosting by TinyPic
MUN PIILARIT TULi!! Anygays, takaisin hiuksiin
Image and video hosting by TinyPic
Joten siis olin riepas ja ajoin pyörällä cityyn ja kiersin kaikki(2) kaupat ja sitten lopulta päädyin tähän.

Jännittävän kahenkymmenenminuutin vaikutusajan lähteen pesin värin pois, ja se oliki aika tekokkaasti imeytyny mun hevosenharjaan..
Image and video hosting by TinyPic
..ja tälläset niist sit tuli! Jätin ihan tarkotuksella tohon tollasen tupsunraidajutun.

Näil ny mennää!

2 comments:

L▲UR▲ said...

Tuli iha super gut, niinku Saksassa sanottais. :-)

Oili said...

L▲UR▲, danke schön, sanoi suomalainen! :)