Saturday, April 16

Elämän suuria kysymyksiä

Miksi jäätölö on niin kallista? Miksi hanki ei enään kanna? Miksi Michael Angarano on niin söpsi? Miksi mulla ei ole rahaa? Miksi mulla ei ole Kuoleman Varjelukset DVD:tä? Miksi en enään muista... Miksi!!!! Onko tuo tyttö telkkarissa se tyttö joka on Scott Pilgrimissä?
Image and video hosting by TinyPic
Miks mulla pyörii JUDAS(<3) pääässä? Miksi mun plugien takaosat aina irtoaa? Miksi ihmeessä ajoin tänään täysiä lätäkköön? Miksi juoksin hangessa sukkasillaan? Miksi katon jotain Sky Highta, vaikka mun piti kattoa Kill Bill..
Image and video hosting by TinyPic
Unf, miksi toi tulityyppi tossa Sky Highssä on niin söpöli? Miksi en ikinä löyädä aikaa millekkään ja vaan möllötän koneella? Miks oon nykyään tylsä?
Image and video hosting by TinyPic
En keksi enään.
Image and video hosting by TinyPic
Nin tosiaan möllötän telkkarista Sky Hightä, ostin jäätelöä joka maksoi paljon ja ajoin täysiä lätäkköön. Tuntui siltä kun kuuntelin Speechlesiä. Jos sitä sais aikaseks katottua Kill Billin ehkä vol.2 koska en oo nähny sitä ikinä kunnolla.

4 comments:

Anonymous said...

olet tylsä koska et ole erilainen olet perseestä

Oili said...

Anonymous, nastaa! :------)

Anonymous said...

xD Repesin tolle äsköselle! Sainpa taas nauraa pitkästä aikaa Oili daarling ^_^ <3

T. Ip

Oili said...

Ip, haters gonna hate </33