Thursday, March 10

Go tell your friends that I'm losing touch

Image and video hosting by TinyPic
Kävin Ipsun luona, mutta tässä kumminkin kuva kengästäni.
Image and video hosting by TinyPic
Eilen luin pitkästä aikaa Sormusten herraa ja päätin vakaasti opetella örkkikieltä. Oon oikeesti ihan pihalla tosta ku oon lukenu viimeks jotain kuukaus sitte..
Image and video hosting by TinyPic
Olen tänään kumminkin ollut reipas poika ja siivonnut tän mun hikikomeron.
Image and video hosting by TinyPic
Olen myös viettänyt nimipäivää, Aurora tääl moi. Ulkona näky äsken revontulia.
Image and video hosting by TinyPic
Olen saanut tänään hillitömän fanityttökohtauksen; DH2:sen traileri tulee huomenna ja eka olin silleen JEE!!11, mutta sitten tajusin että loppu alkaa virallisesti huomenna, ja se tulee oikeesti olemaan viimenen. VIIMENEN! Ja sit aloin poraa.
Image and video hosting by TinyPic
Ma haluun lisää tatskoi.

4 comments:

L▲UR▲ said...

Niin kauan ku HP-fanit elää ei tarinakaan lopu! ;__;

Joo ja juu tosi siisti takki. :-)

Sanni said...

Hirveetä ajatella että pottereitaka ei enään tule YHTÄÄN :OOOOO olis siistiä, jos ne onnistuis muokkauttaan KAIKKI ekasta lähtien 3D:ks, kelatkaa nyt kaikki loitsut 3Dnä :oooooooooooooooooooooo

Anonymous said...

oot mun mielestä ihan älyttömän kuuma ! ja mageet tennarit sulla ;>

Oili said...

L▲UR▲, onneksi <3 ;___; oon niin onnellinen että löysin ton takin kirpult jau!

Sanni, niimpä! =( ja tekeehän ne titanicistaki 3D:tä >>:)

Anonymous, hihihi kiitti :--D