Thursday, February 17

Wake me up before you go-go

Image and video hosting by TinyPic
Kun nukun märillä hiuksillla huonosti, tukka reagoi mystisesti
Image and video hosting by TinyPic
Heräsin sitten viideltä putous-unen seurauksena ja ulkona oli aika kylmä.. Sitten aloin hyräillä Adam Lamberttia ja sheikkasin keittiössä.
Image and video hosting by TinyPic
Gaga-takki valmistui. Siinä on yksi niittivyö, 50 irtoniittiä ja rottaniittiranneke. No ei, huijasin mulla on vielä n. 20 niittiä laittamatta.
Image and video hosting by TinyPic
Vähän kumminki rasittaa. Mun kouluinspis on taas jossain buttfuckafricassa ja mun pitäis tehä psykologian työ ja BLAABLAABLAAA.. Oon tällä viikolla ollu vaan saksan ja musiikintunneilla.. :D

Huomenna sitten Gagailut, toivottavasti edes joku tajuaas tän mun asun.. :--D

2 comments:

Alissa said...

-38 pakkasta?!!! Hyi yäk :DDD Vähänkö muuten diggaan tosta Gaga takista 8) <3

Oili said...

Alissa, ei se -38 tunnu loppujenlopuks pahemmalta ku -23 :D kiitos!