Tuesday, February 8

My heart is a dancer, beating like a discodrum

Mulla oli eilen ihan sikahuono päivä ja oikeesti vaan vollotin kaks tuntia ku kaikki mun tunteet pasahti päälle. Olin odottanu Tuiskua ihan hirmusti ja sit ku se peruuntu niin vaan aloin itkeen... :-------D
Image and video hosting by TinyPic
Mua jotenki rasittaa nää koeviikot ihan urakalla, onneks tää loppuu huomenna.
Image and video hosting by TinyPic
Huhhuh, mulla on ens koeviikolla sitte kolme koetta.. Rankkaa tää lukio FKFHJRKKRKJ. Mulla alko lukio railakasti sillä 40 tunnin viikoilla.. :-D
Image and video hosting by TinyPic
Onneks noi pupuset tulee viikonloppuna ja kamera toivottavasti huomenna!

2 comments:

Anonymous said...

täälläkin surullinen ihminen ;___; kipeänä.. mutta pärjäile!

Oili said...

Anonymous, voii paranemisia! <3