Saturday, February 5

Kingdom of hearts

Sain tänään hillittömän siivousinspiraation ja oon siivonnu tässä about 6 tuntia. Samalla sheikkasin kuin tautinen ja mulla oli ihan sikakivaa!
Image and video hosting by TinyPic
Sitten sain idean että otan kaiken turhan seiniltä pois..
Image and video hosting by TinyPic
..ja sitte todellaki lähti KAIKKI! Joka seinältä jokaikinen kuva, kortti, juliste.. Varmaan ikinä ei oo ollu niin tyhjä olo ==(

Joten, tässä on mun huone iha uudessa kuosissa:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Eipä tää ny kummonen oo, mut mä tykkään viettää täällä 99% vapaa-ajastani... mikä sosiaalinen elämä....Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ostin eilen pallohameen kirppikseltä. Sulo.

9 comments:

Pia said...

apuaaaa mihin sun lävistykset on menny?!??!?!?!?!? :OOOOO

Taija-Tiia said...

vaarallista toi siivous ko läväritki lähtee DD: *siivousboikottiin*

Anonymous said...

Vitsit sä oot kaunis ilman niitä lävistyksiäkin! Jotenki naisellisempi eikä niin "teini" :)

Anonymous said...

Ei sun naamaan kyllä lävistyksiä tarvita :)

Oili said...

lihaviihde, on ne ihan naamassa :--)

Frantic, on se joskus hyvä siivota! Ei oo nii törky ku yleensä :__D

Anonymous, ha kiitos :-D

Anonymous, ihan sama naama se on lävistyksillä tai ilman :--)

Anonymous said...

sul on ihanat tissit D: oikeesti ja aaa oot kaunis ilman lävistyksiäkin!

Oili said...

Anonymous, :D:D:D oot ihana!

Mirre said...

Toi londi tukka sopii mun mielestä sulle kaikkein parhaiten! :)

Oili said...

Mirette, kiitti :--D oon hirveen tukkakriisn partaalla..