Thursday, December 16

All this money can't buy me a time machine, no

Talvi syö mua niin urakalla. Koulu hajottaa oikein urakalla, onneks se loppuu kohta.
Image and video hosting by TinyPic
Kiva q tää mun huonekki on ihan ku atomipommin jäljiltä. Ei kiinnosta muu ku nukkuminen..
Image and video hosting by TinyPic
Eilen menin ennen yheksää nukkumaan..
Image and video hosting by TinyPic
Mutta aamulla väsytti silti..
Image and video hosting by TinyPic
Yhteiskuntaopin tuplatunnilla teki mieli vaan hakata päätä pöytään..
Image and video hosting by TinyPic
Ja oon vetäny D-vitamiinia ihan hulluna!
Image and video hosting by TinyPic
Nään talvella ihan psykoottisia unia. Yks yö olin Gondorin kuningas ja pussailin Johnny Deppiä, meh?!
Image and video hosting by TinyPic
Oon nykyään niin patalaiska etten jaksa meikata kouluun. Ehkä ripsaria ja meikkivoidetta.. GODDÄMIT RYHDISTYÄ PITÄISI >:((

Haluan vaan halailla jotakuta yhyy

4 comments:

Anonymous said...

hajosin sun unelle. :'D

Oili said...

Anonymous, se oli hyvin actiontäyteinen uni! Nasgulitki jahtas mua! :--D

Unknown said...

siisti meikki!

Oili said...

CC, tack! :-)