Saturday, October 30

Let me know if your heart is still beating

Image and video hosting by TinyPic
Mulla oli eilen kivaa! Muu juhlakansa koostui lähinnä nelosluokkalaista :-D
Image and video hosting by TinyPic
Oltiin kaikkia kivoja leikkejä esim. Kapteeni Käskee. Oon ollu sitä viimeks ehkä just tuolloin nelosluokkalaisena, ja siitä on jo KUUS vuotta
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Näytän ihan bordelliemännältä.........
Image and video hosting by TinyPic
Okei toi mun meikki olis voinu onnistua paremmin.. Mulla ei ollu mitään kunnon valkosta ja toi kulmakarvan liimaus failas (TAAS). No, aina ei voi olla parhaimmillaan :--D

Nyt lähestyn sohvaa, kolmen viikon Greyn Anatomiat kattomatta. Ehkä itken taas yhtä dramaattisesti ku viimeks. DEREK KUOLI BYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

6 comments:

Anonymous said...

hei tosi kivan meikin oot loihtinu! :) Mulla kiinnostais kysyä että miten ton tekstin saa tuolleen leveälle eikä silleen että se tulee kauhean kapeana? niinku että se jatkuu kauemmas? ja sitten että miten saa nuo bloggerin tylsät muotoilut ja raamit noista kuvista ja muutenki koko höskästä?

Peps said...

Noni, nyt mua harmittaa vielä enemmän ettei ollu Halloween-bileitä :'(

Kiva kostyymi!

L▲UR▲ said...

ZOMBIEBORDELLI EEEWW. 8D

Oili said...

Anonymous, kiitos! :-) oon muokannu html-koodia leveämmäksi koko blogista, kuvat tulee tinypicin kautta :-)

Peps, haha kiitos! :-D

L▲UR▲, ;););)LAATUKAMAA

Anonymous said...

Ää, sun tukasta menee sekasin :D koskaa tiiä millon sul on peruukki tai oot vaihtanu tyyliä :p

Oili said...

Anonymous, haha kyl mul on oikeasti vielä lyhyt ruskee tukka :-D