Friday, October 1

Brokenhearted hoover fixer sucker guy

Image and video hosting by TinyPic
Se on takana. Psykologiankoe. Meni kuulkaas niin pahasti perseelleen, että oon kironnu koko päivän :---(
Image and video hosting by TinyPic
Mutta jo kolmella pisteellä pääsee kuulema läpi, niin ehkä mä saan säälistä ne. Ei, kyllä se psykodynaaminen psykologia mkeni ainaki melkein oikein.
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on ollu koko tän viikon ajan hirmunen LoTR-himo(ehkä koska demi oli täynnä hobittikeskusteluja..), ja tänään hain ne kirjastosta tänään. Oli muuten melkonen lykky kun heti mun jälkeen tuli toinekin joka halus ne :---D
Image and video hosting by TinyPic
Mutta aika jännä asia. Mie haluan nähä Titanicin . Siis joo, oon nähny sen joksus kaks vuotta sitten ja silloinki vain nauranu ko muut itki niin hysteerisesti :-D Kuka haluaa?

Välttelen tän päivän vielä lukemista, ehkä sitten huomenna uskontoa ja historiaa!

4 comments:

VOLDEMORT said...

voiii ku lutunen toi viiminen kuva! oot nii hirmuisen söpö:(:(( ♥

Oili said...

VOLDEMORT, jauuts kiitti =)

Emmi said...

Hei nöpö, turha niistä yksittäisistä kokeista on niin suurta stressiä ottaa,jos joku itelle tärkeä koe menee pieleen niin senhän voi aina uusia. Ja jää vähän lisää lukuaikaakin sitten! Eri asia on se,että menee kusemaan psykan kirjoituksissa täysin niinku mä tein eilen.. Mut onneks sitäkin voi korottaa. Ei se maailma lukioon kaadu!:) Toisaalta ymmärrän kyllä täysin sen miten se voi siitä huolimatta repiä viimeisetkin mehut irti..

Oili said...

emmm, en tajua miks nyt stressaan niin kamlasti ku yleensä en yhtään stressaa :--D