Monday, September 27

Moikkakultsipuppelit! Mulla on nyt melkein-vapaatunti, koska pohjatunnit alkaa vasta vartin yli ja asun n. 300 metrin päässä lukiosta :--)
Tosin joku uhkas että meillois puolen tunnin psykologian tunti...
Image and video hosting by TinyPic
Huh, alan tulla ihan hulluks ton 39 viikkotunnin kanssa, onneks en jaksossa on vain 32! Mutta nelosjaksossa mulla tais olla 23. :-) oioi
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on tänään kivat vaatteet
Neuletakki ja Mekko H&M
Pitsilegginssit(uudet!) KappAhl
Niittivyö Leatherheaven
Buutsit on Rovaniemeltä jostain suutarilta, en muista mistä mutta saatanan kalliit oli!
Image and video hosting by TinyPic
Tää mun Alejandro on aivan ihana. Oikeasti eilen hirnuttiin puhelimessa mitä omituisemmista asioista! "JÄTÄ MUN NAINEN RAUHAA!"

Kohta mulla alkaa matikan pohjatunnit enkä mie osaa prosenttilaskuja tai toiseen asteen yhtälön kaavaa. Voiko joku tulla personal teacheriksi?


Lauleskelin tätä jo aamusta ja avasin radion - tämähän soi siellä! loistava alku päivälle!

No comments: