Tuesday, September 21

Do me a favor, don't change who you are

Koska haastetta tunki kolmesta suunnasta on se vissii tehtävä!

1. Inhoan sukkia yli kaiken :--D Oikeasti hyihyi ja sit jotku villasukat hyi kamala! Tosin viimeviikonloppuna mulla tais olla villasukat. hui

2. Mua vähän ahdistaa toi lukio, koska ens tiistaina alkaa koeviikko ja mulla on seittemän koetta. Oon psykologiaa vähän lueskellu, mutta mitään muuta en jaksa. Plus että olin unohtanu kirjottaa oppimispäiuväkirjaa yli puolet kurssista ja ne päivät ei täsmää yhtäään!

Image and video hosting by TinyPic

3. Mun musiikkimaku vaihtelee aika usein. Esim nyt oon kuunnellu tosi paljon sellasta hilpeetä ja kepeetä musaa, aika paljon elektroa ja teknoaki. Kohta siirrymme Zen Cafen tyyliseen masismusaa, jota kuuntelin tosi paljon viimesyksynä

4. Mua ärsytää tää mun tukka, koska tälle ei voi tehä mitään! Nää lösähtää heti ja jotenki yargfhjfghr äärimmmäisen rumat! Mä haluan pitkät hiukset ja otsatukan. nyt.
Image and video hosting by TinyPic


5. Näen välillä vähän hassuja unia. Kerran näin unta että hoidin kaloja(? miksi ihmeessä) sitten niistä tuli koiria ja sitten niistä tuli mun poikaystävä ja asuttiin Hyvinkäällä. häh. Pari yötä sitten oli smankaltainen transfarmaatiouni! Tosin viimeisin transformaatio-poikaysätäni oli aika ruma. hyi

6. Stalkkaan Demissä jotain ROOLIPELEJÄ, joskus tuntuu ettei mulla ole elämää :--D

Image and video hosting by TinyPic

7. Luin viikonloppuna yhtä fikkiä ja aloin sunnilleen parkumaan kun Cedrick kuoli(mutta heräsi henkiin!). Tänään päädyin kuviksentunnilla Voldemortin wikipediasivulle. Harry Potter on vienyt aivoni. Haluan kattoa niitä leffojajaja. mutta aikaa ei ole =(


En haasta koska mulla on nälkä

No comments: