Monday, August 16

puhe elin numero

Image and video hosting by TinyPic
kijai luin eilen Puoliverisen Prinssin loppuun ja en osannu itkeä kun Dumppis kuoli koska tavallaan tiesin mitä siinä käy mutta toisaalta niin. Lause jossa ei ollut (taaskaan) järkeä. ♥
Image and video hosting by TinyPic
Koska mun unirytmi on mukavalla(not) malilla, en nukkunu viimeyönä yhtään ja kas vain nyt väsyttää :--(
Image and video hosting by TinyPic
Kijai joo mulla oli ensimmäinen lukiopäivä ja ah kun oli epämukavaa. EI tehty mitään muutaku lahnattiin siellä kolme tuntia ja saatiin lukujärjestykset.. Mulla on _40_ tuntia viikossa, eli joka päivä 8 tuntia eli joka päivä yheksästä neljään!1 Me not likey. Asiaa helpottaa kumminki että ne kaikki on suht mukavia aineita. Paitsi historia iy
Image and video hosting by TinyPic
Aamulla tuli se uusi huono Uniklubin biisi ja nyt se ei lähe minun aivoista ja nyt ärsyttää. MENNÄ POIS!
Image and video hosting by TinyPic
Pitäis tästä mennä kirjastoon mutku ei jaksa ja tuntuu että silmät tippuu päästä. yh

6 comments:

skewi said...

oh my fucking god 40 viikkotuntiii??!!! mulla on 35 ja oon iha pissed offffffff no mut onneks ens jaksot on sit helpompii

Oili said...

skewi, ihan täyteen puskettu tuo minun lukujärjestys arrrrrhjgkkf! Mutta nelosjaksossa on vaan 23 tuntia et jees! :-)

Ismo said...

Onko siulla sitte pitkä matikka ja saksa tai ranska?

L▲UR▲ said...

Meillon 8-15. D:

YYH MIKS OTIN SEN MATIKANKURSSIN. Mut enkku ny oli pakko ottaa, se menee istumalla läpi ja sit tulee jo sellaset... 33 kurssia. Kai se pitää vaan kestää.

Anonymous said...

9-16? = 7h?

7 x 5 = 35h ? ei 40?

vai menikö minulta jotain ohiii?

Oili said...

Ismo, saksa alkaa ja lyhyt matikka.
Ens vuonna on sitten suht helppoo >:)

L▲UR▲, kijai kahesaksi mua ei saa kouluun!

läpi mennään(vaikka harmaan kiven!♥)

Anonymous, Meillä on 45min oppitunti ja siinä välissä viiden tai kymmenen minuutin tauko. 8.45-9.30, 9.35->
:-)