Thursday, June 24

Mom and Dad are the ones to blame

Image and video hosting by TinyPic
Moi olen Oili Aurora ja saan nopeita päähnpistoja mm. hiustenvärjäyksestä. Olen mustatukkainen. oho.
Image and video hosting by TinyPic
Tässä kohtaa mulla alko pyöriä "I've got an jar of dirt, I've got an jar of dirt and guess what's in it!"-rallatus päässä. Katoin vissiin vähän liikaa Pirates of the Caribbeania :-----D
Image and video hosting by TinyPic
Tää kuva on otettu neljältä aamulla
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
XXXXXOLIEATTHEWORLDRAWRZZXXXX
Image and video hosting by TinyPic
Haluaisin bannerin, mutta olen niin EVO tän teknologian kanssa ettei tuu onnistuu
Image and video hosting by TinyPic
ää juttelin tänään sellasen syötävän söpön emopojan kanssa jolla oli lävistys silmien välissä ja se oli niin lutunen että en kestä!

6 comments:

Sanni said...

punaset oli kyllä paremmat : --- (

mutta kyllä nuoki sopii(8

Oili said...

Lonely walker, niin oli =(
mutta kylhän ne saa takasin!

Anonymous said...

8(( Sitä vaan petetään muiden emojen kanssa. 8'( Biatch ;D

Oili said...

Anonymous, emot on heikkouteni agsnt =(

Anonymous said...

mun mielestä noi käy oikein hyvin :> uistutat itsekkin hieman emoa :P

Oili said...

Anonymous, kiitti! joo oon itekki huoamnnu, enkä haluais yhttä :---(