Monday, June 28

eenie meenie miny moe

Jee! Banneri! Jee!

Oikea täidonnäyte siitä, miten armottoman huono olen teknologian kanssa :-D
Mulla ei ole hajuakaan miten leveä tuo banneriboksi oikeasti on.........
Image and video hosting by TinyPic
AH, musta on tullut melkein expertti-erkki tossa hiusten kihartamisesta suristusraudalla! Kiharat on ihkut. Oon niin söpö
Image and video hosting by TinyPic
Heräsin tänään(en voi puhua aamusta..) siihen että Adam Lambert alkoi laulamaan korvanjuuressani. Kello oli tällöin 15.32 ja olin vähän tööt.
Image and video  hosting by TinyPic
Oli muuten valhetta se että 'Jos ei heilaa helluntaina, nin jono juhannuksena'
Ainaki mun jono tais jäädä johonkin =(
Image and video hosting by TinyPic
Kun pilvet olivat litteitä... ♥

Puhuin eilen Chatrouletessa(no missä muuallakaan) sellasen kivan britin kanssa joka nimes sen käärmeen mun takia GAGA:ksi ♥ Ja sit meil meni vahingossa yhteys, niin se etsi mun Facebookista, kun se muisti mun nimen! Olin vähä et AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Image and video hosting by TinyPic
Laskin eilen et mul on 147 _naamaa_ mun huoneessa seinillä. Aika naamakasta menoa
Image and video hosting by TinyPic
Eilen loppu Daisy of Love, ja samassa loppui minun ja Ismon rakkaus =( bohoo
Sinister oli ihana, ja aloin melkein itkeen ko se alko itkeen ko soli niin söpö.
Teki varmaan paljon selkoa? :-----)

4 comments:

Maija said...

Kuka voitti? :0

Oili said...

Doris, Daisyn voitti London! SE NILJAKE JOKA EI EES OLLU SIELLÄ KOKOAJAN

L▲UR▲ said...

http://i50.tinypic.com/ayvr80.jpg

Nii ja thänks, kuuntelen just ny Le Corps Mince de Françoisee... ARGH.

Oili said...

L▲UR▲, karu totuus! Lecorps on ihana :---)