Tuesday, May 25

Your red lipstick is driving me crazy tonight

YY nämä kuvat näyttää mulla ainaki ihan sumusilta. yhyy
Image and video hosting by TinyPic
Oho, leikin ystävä tekoverellä ja sain yhden julkaisukelposen kuvan. Oho.

Mua nakertaa ihan hirveästi, mikään ei oikeasti mene niiko pitäis! Mulla on tiistaiset. Ihan oikeasti. ARHGHGH! Nää ajaa mut hulluks

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Oon puurtanu tän parissa leikisti kauan. Oikeasti alotin tänä ehkä jo kaks viikkoa sitten, ja sitten havahduin viikonlopunna että sen täytyy olla keskiviikkona valmis! On nyt olen sitten kirjoitellut iloisesti(eli kopioinut kirjoista). Tuloksena yhdeksänsivuinen tutkielma, jota en saa tulostettua.
Image and video hosting by TinyPic
LEGEN OF BIONICLE! Eiku, Coraline. Rakastan tota leffaa, ja päätin nyt sitten ostaa sen. Kävin kattoon ton kahesti viime kesänä. Samassa leffateatterissa. Samassa salissa. Samalla rivillä. Samalla paikalla.. >: D Ja ei, en ajatellut tätä tietoisesti
Image and video hosting by TinyPic

Huomasin lauantaina että mun viidestä lainaamasta kirjasta neljä oli faktaa! Oli pakko korjata asia ja käydä hakemassa ei-niin-viisasta luettavaa, AAMUNKOI. No onhan mun pakko tietää miten se loppuu. Tai no oikeastaan tiedän jo.

mmmm mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni koulustressi <3 Meillä oli maanantaina valtakunnallinen matikan koe, ja se oli ihan ÄLYTTÖMÄN vaikea! Tiedä että pääsin sen läpi, mutta en usko että numero nousee yli kutosen.
Harmi. =(

2 comments:

Anonymous said...

Sulla on älyttömän ihanat siniset simmut o.o

Oili said...

Anonymous, vähän huijasin, ei ne ihan noin siniset oo :--)