Sunday, May 2

Do the hippogriff

Image and video hosting by TinyPic
Oho minun vappu meni! Ollaan kaikki oltu IHAN sekasin päivistä, ja mulla tuntuu vasta ihan lauantailta! Mulla ei oo oikein mitään kuvia. =( Kamera jotenki jumittu laukkuun.
Muutenhan tää olis ny ihan täynnä Heinin lissukuvia. ;)
Image and video hosting by TinyPic
Oli niin ihanaa ja mukavaa että jestas! Ei olla poikien kanssa nähty pitkään aikaan, ja oli ihana että Ismo jäi vielä toiseksiki yöksi. Taisit juuri ylentyä ykköseksi rakkauspoikalistalla.
Image and video hosting by TinyPic
Harmi vaan, että sää ei suosinut lainkaan! Sato räntää ja vettä ja lunta ja tuuli ja oli kylmä!
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Anonymous said...

Se on kaiketi minun onni että se kamera jäi, muuten täällä olis pelkkiä lissukuvia feat. rusinat simasta! : D

-lissuqqa

Oili said...

Anonymous, ei mulle herunu =(