Wednesday, April 28

Tell me why I'm sleeping alone

Image and video hosting by TinyPic
Nyt tuli totaalinen blackout. Pitikö mun kirjottaa jotain?
Image and video hosting by TinyPic
Mun pitäis tehdä kirjallisuustutkielma, ja en vielä tiedä mistä teen sen. Tasapainottelen Edgar Allan Poen ja Charles Baudelairen välissä.
Ne pitää mua varmaan vähän outona kirjastossa, kun oon lainannut Baudelairen 'Pahan Kukkia' jo noin 1000000 miljoonaa kertaa.
Image and video hosting by TinyPic
En tajua miks mulla on näitä rusetteja näin rutosti! Ja noita on oikeasti vielä lisääki. Nää on niitä mun viimekevään wnb-scene aikojen juttuja..
Image and video hosting by TinyPic
Sain viimein aikaseksi tilata Crazy-factoryltä koruja! Joo, viimeks syksyllä oon tilannu, ja mun korut on kaikki vähän eriparia.. Päätin että venytän korvia vielä kaheksan milliä. Eli sitte mulla olis 18 millin korvat ^___^
Image and video hosting by TinyPic
Vähän mulla on sellanen mäoonparas-fiilis kokoajan. Jaksoin tänää juosta koko liikuntatunnin aaaaaaaaaaaaa. Tuntuu vähän pohkeissa. Siis aika paljon.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Mun vappu on vielä vähän palasina. Mitäköhän tästä nyt tulee =(

2 comments:

Anna-Sofie said...

OH MY GOD, you're so beautiful!!!

Oili said...

Anna-Sofie, oh thank you!