Saturday, April 17

Ruoholahden rokkikuningas, ou jee

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Oon ihan rakastunu Ipanapa-levyyn =) Ihan huippuja biisejä!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Päätin tänään että kun täytän 16 aloitan yläselkätatuointini. Toivottavasti.
Image and video hosting by TinyPic
Omistan basson(ja kalliin sellaisen) mutten osaa soittaa. Ehkä pitäisi opetella.
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on myös sähkökitara ja akustinen toveri.
Image and video hosting by TinyPic
Lainasin kirjastosta maailman söpöimmän kirjan, jossa on kaikkia söpöjä juttuja rakkaudesta.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Oltiin eilen ilmasutaidon ryhmän(ei outogurun) kanssa rovaniemellä teatterissa. Teen myöhemmin postauksen siitä mitä ostin ja minkälaista siellä oli, koska en jaksa piinata teitä yhtään enempää tällä hetkellä <3
Image and video hosting by TinyPic
Oon taas ihan sekaisin päivistä ja tuntuu ihan sunnuntailta..

Palaillaan!

3 comments:

Sanni said...

Hei mikä toi kirja on (8 ?

Anonymous said...

Monta ja millasta tatuointia sulla on? Millaista haluaisit? Minkä ikäsenä otit ja mitä porukat sano? :D

Oili said...

Lonely walker, toi on joku 'Rakastan, rakastan, rakastan!' :-)

Anonymous, Mulla on vaan nää selässä olevat. Haluaisin selkään sellasen aika valtavan kukkajutun, joka peittäis koko yläselän yms. Otin kun olin 14, ja äiti maksoi. Isä ei nyt luontaisesti tykännyt..