Monday, April 26

I swear I believe in Nargles

Image and video hosting by TinyPic
Mooooi! Mun viikonloppu meni nukkuessa. Aikun oli kivaa. Ja ainiin, joku Asic yritti vokotella mua deittaamaan sitä päivän facebookissa. Ja sit se sano et oon julmin tyttö minkä se oli koskaan tavannu =(
Image and video hosting by TinyPic
Ostin vuosi sitten pipon. Se on suuri ja kaunis. Käytin sitä vuosi sitten vappuna koulussa.
Image and video hosting by TinyPic
Haluaisin sellaisen valtavan intiaani-sulka-päähineen. AAAAA oispa vähän kiva! Mä muistelisin että Vertillä oli joskus sellanen ko oltiin pieniä.
Image and video hosting by TinyPic
Mä siivosin.. KYLLÄ. Jäi vähän(paljon) kesken, mutta on tässä aikaa, kun se Ismo tulee perjantaina tänne!

SIIS oikeesti, UNOHDIN sen perkeeleen lady gagan ja olisin ihan pulassa jossei tulis sitä toista konserttia...

2 comments:

Anonymous said...

ah mikä paita, pure love.

Oili said...

Reetta, määki tykkään!