Sunday, March 21

"tietsä hei et sä oot ihan luuseri?"

Image and video hosting by TinyPic
Erityisen rasittavia ovat ne ihmiset jotka sanovat negatiivisia asioita, suoraan tai epäsuoraan. Tarteeko kaikessa vittu olla täydellinen? EI. Epätäydellisyys tekee ihmisistä täydellisiä.
Image and video hosting by TinyPic
Tiedän että juuri blogimaailmassa tätä Kateellisten ihmisten kitinää esiintyy vallan usein, omaankin niskaan on kerran tai kaksi kupsahtanut.
Image and video hosting by TinyPic
Myönnän, että itsekkin olen sanonut rumia juttuja, enkä ole ylpeä. Mitä iloa siitä muka saa, että pahottaa toisen mielen?
Image and video hosting by TinyPic
Joskus on vaan älyttävä pitää mölyt mahassaan, on suorastaan lapsellista haukkua toisia. Kuinka moni huutaa kadulla "LOL RUMILUS TAPA ITTES EI KUKAA TUU KAIPAA"?
Image and video hosting by TinyPic
Anteeksi vuodatus, mutta alko vaan ottaan kuuppaan!
Anyhows, hiuskriisini on kytenyt jo monta kuukautta ja nyt se oikein huipentu! Mulla on kumminki ollu jo blondit about vuoden, ja se on ihan sieeetämättömän pitkä aika!
Image and video hosting by TinyPic
Söin kalapuikkoja nomnom, miten liittyy? Ei mitenkään.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
oli mulla videoki, mutta meni fiilikset ja klikkasin saatana väärästä paikkaa.

3 comments:

Emmi said...

IHANAT hiukset! =)

Ja toi miten paljon just esim. bloggaajat saa paskaa niskaan on ihan käsittämätöntä. Kyl mä ymmärrän, että joskus on huono päivä ja purkaa sitä johonkin, mutta tossa kommennoissa on nyt vähän eri asiat kyseessä.. Toisaalta netissä kynnys kommentoida asioita myös pienenee ja sinne sekaan on helpompi ladata vaikka mitä. Mut musta ainakin on kivempi saada toinen hymyilemään ja parhaassa tapauksessa pelastaa toisen päivä:) Eikä se tarkoita sitä että pitäisi toisen persettä nuoleskella, oon varma että jokaiselta löytyy sen verran positiivista sanottavaa että sen voi sanoa suoraan sydämestä rehellisesti.
Anyways.. Ei mulla muuta:D

L▲UR▲ said...

Ok, nyt ainakin oon varma seuraavasta hiusväristäni. :D

En kyllä tajua tota haukkumista... Kaikilla saa toki olla oma mielipide ja rakentava kritiikki on aina hyväksi, mutta ei mollaamisesta ole hyötyä kellekkään. :<

Oili said...

emmm, Kiitos :-)
ja oon niiiiiiiin samaa mieltä!

L▲UR▲, haha jee!