Wednesday, March 24

CUNX TUESDAY

Image and video hosting by TinyPic
aaaa huomenna on kemiankoe ja en oo jaksanu lukea! oon kamala, ja ens vuonna mun pitäis olla lukiossa!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Lähetään huomenna reissuun(taas yksi lintsattu perjantai..) ja mennään huomen kattoon Liisa Ihmemaassa! :----) Happy!

HEI mulle tapahtu tänään yks tosi pelottava juttu! Pöydälläni on aina peili, ja huoneeseeni paistaa iltapäivällä suoraan aurinko. Noh, peili oli jäänyt sellaiseen kulmaan että siitä tuli polttopiste lehteen.. Noo, sitten huomasin että miks mun huoneessa on näin savusta - no lehtihän siellä kärys.. Ei vielä onneksi palanut, huh että oli lähellä! Onneksi onnistuin tekemään vain komean ruskean läntin eteisen muovimattoon

ps. me varmaan nähdään jo maanantaina

4 comments:

emmm said...

Onneks lukiossa on vaan yks pakollinen kemian kurssi!;) Ja siitäkin taisin saada säälivitosen.. Hehs ei ollu mun juttu se. Eikä siitä lukiosta kannata stressaa, se menee ihan omalla painollansa vaikka välillä pieni stressinpoikanenkin saattaa iskeä lukemisien kanssa, mutta ei sitä nyt after all oo _niin paljon. No worries,lukio on laiskoille;D Mut tietty amikset on sieltä minne aurinko ei paista;)

L▲UR▲ said...

Tee joku meikkituto, kun ittelläs on aina niin kivat sotamaalaukset. :D

Anonymous said...

Toi sun uus hiusväri on ihan sika ihana! :--) jaa ihan btw, mistä oot ostanut sen sun upean punasen mankkalaukun kajareilla? oon kade auhhh.

Oili said...

emmmm, haha taisin kemiasta valita vain just ton pakollisen!Toivottavasti sinne ei kuole =(

L▲UR▲, jos vain pystyn, ehkä :-)

Anonymous, kiitos! Oon ostanu sen yhestä paikallisesta pikkuputiikista, enkä tiedä mistä noita saaa =(