Friday, February 12

Dancing with tears in my eyes

Mun olotila on nyt ihan ääriväsynyt.. En tajua miks aina oon liian myöhään hereillä, vaikka tiedän ettei aamulla ole kiva herätä. En tajua miten joskus pystyin valvomaan kahteen arkipäivisin! Onks musta nyt tulossa vanha..?

Image and video hosting by TinyPic
Mun mielestä tää kuva on siisti, vaikka vähän ylivalottunut yms. Näytän ihanan vaalealta :---)
Image and video hosting by TinyPic
Mun tatuointi täyttää sunnuntaina VUODEN! Ihan hassua! Kun ajatellaan miten paljon olen muuttunut vuodessa, niin härregyyd! En mä ole se sama oranssitukkainen tyttö, jolla oli ihan helvetin epävarma itsestään, masentunut ja ensimmäistä kertaa ihastunut tyttöön.
Image and video hosting by TinyPic
Musta on tullut se tyttö, jollaiseksi olen aina halunnut - mä olen ylpeä itsestäni, en häpeä tekojani, olen mielestäni kaunis ja en välitä mitä musta ajatellaan. Ja kaikki se vaan vuodessa. PERKELE, että oon ylpeä ittestäni!
Image and video hosting by TinyPic
Anteeksi äsköinen minäminäminäolenparas-vuodatus, mutta oli van pakko! Älkää saako käsitystä että olen narsistinen läskilesbo. =(
Tyttö, sinä olet kaunis! [Sanon tämän nyt teille ;)]

Mun korviin sattuu ja tuntuu että kurkku ois hiekkapaperia! JIHAA

5 comments:

Anonymous said...

Ootko lesbo vai bi? Vai miten määrittelet itsesi, jos määrittelet? Ihan uteliaisuudesta kysyn, enkä jaksa kahlata miljoonia postauksia läpi jos oot vaikka jo kertonut angst sori.

Anonymous said...

Oi onneksi olkoon et oot löytäny ittes :)

Oili said...

Anonymous, sanoisin että bi, mutta ehkä kallistun naisten puolelle. Postauksien kahlaaminen olisi ollut turhaa, koska taidan ensimmäisen kerran mainita :-)

Anonymous, munki mielestä son tosisiistiä!

Anonymous said...

Tervetuloa tänne naisia palvovien maailmaan;)

Oot muuten yks niistä harvoista, joilla on erityisen aito blogi ja taito kirjoittaa niin,että se pelastaa lukijan huonoimmankin päivän. Kiitos siitä:)

Oili said...

Anonymous, voi aww kiitos! :')