Saturday, February 27

Bitches with the nosejobs

Hei rakkaat pienet murut! En viettänyt kahta viikkoa erossa tietokoneesta vapaaehtoisesti, vaan äiti määräsi minut kivasti konekieltoon. Ihan aiheesta, otin septumin ilman äitini lupaa, ja kaverini teki sen minulle (sama joka teki mulle medusan, jonka takia olin sitten sairaalassa..).
Image and video hosting by TinyPic
NYT VAAN TULEN HULLUKSI, koska joka paikka pursuaa uutta tavaraa
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Sain aikaseksi vähän leikkiä tekoverellä(jota kuulemma teen IHAN LIIAN USEIN). Oli kivaa! Ja nyt pöydässäni on taas vähän tekoverta, jee..
Image and video hosting by TinyPic
Sain H&M:ltä ikuisuuksia sitten tilanneeni paljettipaidan!
Image and video hosting by TinyPic
Sain myös mailman suloisimman ystävänpäiväkortin, vaikken lostista tykkääkkään ;)
Image and video hosting by TinyPic
Piirsin rintaan sydämmen kaksi viikkoa sitten.
Image and video hosting by TinyPic
Luin Virgin Suicidesin joka oli vähän outo. Mulle ei oikein selvinny miten Lux kuoli.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Paljettipaita in action! Katoin samalla myös maailman sulosinta South Park-jaksoa. Butters on ihana :-------)
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Sain aivan 'loistavan' idean kihartaa hiukset pienenpienillä foliorullilla.. JEE KIVA AFRO :---D
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
ja jostain kumman syystä mulla oli myös rippiristi kaulassa.. Näin yhtenä yönä sellasta unta että menin riparille uudestaan ja se oli suunnilleen keskitysleiri ja sitten karkasin sieltä. Nään kivoja unia.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
ovi sai viimein SYÖPÄÄÄÄÄÄÄÄÄ osakseen ;)
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Tein mariosienen! Täällä ollaan oltu vähän hamahelmihuuruissa ja mua on kokoajan pyydetty silittämään noita..
Image and video hosting by TinyPic
Radiosta tuli I shot the sheriff joten piti vähän ammuskella mukana. bängsbäng
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Otan mahtavia URAANUURTAVIA hajuvesikuvia..
Image and video hosting by TinyPic
tässä välissä koneeni PÄÄTTI sammua, ja pelkäsin kuollakseni että nää kaikki kuvat(joita olen ladannut noin TUNNIN tinypicciinn) katosivat!
Image and video hosting by TinyPic
Ne oli oikeasti noin kirkkaat =( ♥
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ai että kun mä rakastan tota höyhenhiuspantaa (sirkushattu!, mutta en ole tainnut käyttää sitä kunnolla festareitten jälkeen! Surku, se on todellatodella ihana!
Image and video hosting by TinyPic
Jos otan vielä lävistyksiä, otan todennäköisesti VÄÄRINPÄIN olevan kulmakorun. Mulla on ollut oikeasti kulmakoru, mutta otin sen pois ku tuli snaket.
Image and video hosting by TinyPic
Mutta ennen lisäreikiä haluan ihanan hattaranpinkin tukan! Oon ennen aina himonnut sinistä/turkoosia tukkaa, mutta nyt ku testasin pinkkeily, OIJOIJOI!
Image and video hosting by TinyPic
[no mun mielestä tää on kiva kuva]
Image and video hosting by TinyPic
Olipa taas ihana postata. Ihan jotenki hirvittävä postaushimo on kutkuttanu koko kaksviikkosen.. Tää on kivaa!
Image and video hosting by TinyPic
ANYWAYS, vielä yks juttu meen huomenna Sonata Arctican keikalle Leville jeejee! Mua saa tulla HALIMAAN, jee.

Nyt mua vähän potuttaa kun en löydä mistään Olavi Uusivirran Nukketalo Palaa - biisiä mistään, ja se pyörii päässä niin kamalasti että huhhuh =(
No, Innerpartysystem auttaa!

2 comments:

Anonymous said...

Ihana toi pinkki tukka! varsinki viimene kuva aws

Oili said...

Anonymous, mustakin! mutten haluais sellasta tasesen FUKSIAA tukkaa =( ja kiitos!