Friday, January 29

Picture perfect memories

Image and video hosting by TinyPic
Tänään meillä täällä Muoniossa kävi harrastajateatteri. Siihen kuuluu minun tuttuja. No, tietenkään en voinut olla näkemättä näitä ihanuusihmisiä ja lintsasin matikantunnin..
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Tää kohta oli yksiä parhaimpia kohtia! Muutenki koko näytelmä oli huisin hauska!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Esitys oli vaan ala-astelaisille ja jotku kasitki pääsi sinne luvallisesti, MINÄ OLIN AINOA JOKA JOUTU LINTSAAMAAN! J-U-L-M-A-A! Minusta oli kumminki nähä kivoja tyyppejä! Ja ryntäsin heti halailemaan niitä. Ilman lupaa kaikenlisäksi. Woops.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Kultuuri-osiosta siirrymme taas normaaliin aiheisiin.. PÄRSTÄRAPORTTI!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Jeps, värjäsin hiukset! Testasin myös jakausta toisella puolella, ja oli jotenkli hassua että oli pitkät hiukset molemmilla puolilla naamaa! + näytän jotenki älykiltiltä? Ehkä siihen vaikuttaa lättänät hiukset, valkonen paita ja meikittömyys?
Image and video hosting by TinyPic
Aina kun värjään hiuksiani vaaleemmiksi mulle tulee tällänen, JIHA OLEN PUNKKARI JA HEITÄN SUT KATOLTA ALAS!-olo ja sit mun vaan tekee mieli leikkii punkkarii ainakin hetken elämässäni.
Image and video hosting by TinyPic
..mutta todellisuudessa elämäni ei ole kovin punk-henkistä, tänäänkin olen kuunnellut Ke-DOLLARIMERKKI-ha'aa koko päivän ja rallatellut sitä sitten.
Image and video hosting by TinyPic
Pitäis vielä vähän aktivoitua ja kattoa Casanova ja ehkä Patriot ja ehkä NBC.
Hyvää viikonloppua :----)

No comments: