Thursday, December 31

Famous last words

Vuosi loppuuu. Aika meni nopeasti. :---)
Kerrataan nyt sitten ihan randomina asioita
-Olen syvästi rakastunut Harry Pottereihin, Lukenut kirjasarjan kerran, aloittanut sen lukemisen englanniksi, kattonut leffat ainakin kolmesti putkeen. Olen myös viisastunut fanifiktion saralla.
Image and video hosting by TinyPic
-Ottanut esimmäiset tatuointini(kyllä, niitä on KAKSI PERKELE). Muistan kun ystävänpäivänä suunnilleen tärisin Umpitunnelissa. Nautinnollista.
Image and video hosting by TinyPic
- Olen ottanut neljä lävistystä. Tai kaksi oikeastaan.
Image and video hosting by TinyPic
-Olen käynyt ensimmäistä kertaa elämässäni Englannissa ja tutustunut siellä ihaniin ihmisiin.
Image and video hosting by TinyPic
-Olen aloittanut rakkaimman harrastukseni ikinä, Outogurun. Olen siitä järjettömän kiitollinen ja onnellinen.
Image and video hosting by TinyPic
Olen menettänyt(eivät nyt ihan kuolleet..) ystävän tai pari, mutta olen löytänyt parempia korvaajia :-)
Image and video hosting by TinyPic
Olen ollut henkisesti alhaalla, mutta noussut sieltä ylös muutaman kuopan kautta.
Image and video hosting by TinyPic
Olen itkenyt elokuvissa. SIIS OIKEESTI, kuka itkee viimeset kakskyt minuutti Benjamin Buttonin ihmeellisessä elämässä? Ilmottaudun!
Image and video hosting by TinyPic
Olen aloittanut postcrossauksen ja bloggaamisen(okei, bloggaamista ei lasketa koska tää on käytännössä mun toinen blogi).
Image and video hosting by TinyPic
Olen löytänyt itseni, ja olen sinut itseni kanssa. Minä olen kuka olen, enkä ole muuttumassa. Olen mielestäni kaunis, eikä mitkään kauneusihanteet ole minua muuttumassa. Oon vihannut itseäni jo ihan tarpeeksi kauan.
Image and video hosting by TinyPic
Olen leikannut sivusta lyhyeksi ja värjännyt siniseksi hiukseni. :--)
Image and video hosting by TinyPic
Olen löytänyt monen monta rakkausbändiä ja rakkausbiisiä

Vähän rakkausbiisejä :) tulee hyviä muistioja näistä mieleen, einyt ehkä ihan justiinsa minun musiikkimakua.. :--D
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!

3 comments:

Anonymous said...

Hyvää uuttavuotta 2010. Täytyy myöntää,että itellekkin on sattunut ja tapahtunut kaikkea mahollista=)
Kappaleet ainakin tuovat muistoja mulle mieleen..Varsinki Cascada ja Lady GaGa.

Terveisin: No tiedät kyllä keltä :)

Anonymous said...

ps. mäki itkin siin benjamin button leffassa yli puolet varmaa ._.

Oili said...

Anonymous, miau, sulla on ollu puhtaasti MUN takia hieno vuosi ;))

Anonymous, ää se on NIIN ihana että oksat pois!