Thursday, November 26

Hei hei, Mitä kuuluu?

Mun elämä on oikeasti tylsää. Nukun syön ja dataan. ja luen Harry Potteria. Ja katson Queer as Folkkia(♥). Kirjastosta muuten ilmotettiin, että Chamber of Secrets on tullu sinne ja saan sen tänään käsiini! Kirjasto muuten kynii mut köyhäksi, kaukolainat maksaa 2€/kirja.

Image and video hosting by TinyPic

Eilen tai toissapäivänä tartuin muuten kitaraan. Ensin siihen akustiseen, mutta se on ihan kamala. Ei iske. Ei sillä voi kompata kunnolla. (ja siis varsinkin kun on yhtä loistava kitaristi ku minä...) Ja sitten tartuin iki-ihanaaaaan sähköskittaan. Jäi taas jumalattomat raidat sormenpäihin. Ja niin, en osaa soittaa yhtäkään "oikeaa" laulua, vaan soitan lähinnä omia virityksiäni.

Image and video hosting by TinyPic

Syy siihen, että olen kotona nytkin, on se että meillä pitäis olla tetti. Minä tulin kipeäksi ja sitte meni tetti. Jäi harmittmaan, kun oisin päässy teatterin maskeeraamoon.

Image and video hosting by TinyPic

Sunnuntaina on Rotary-tapahtuma-asia. Veljeni bändi, Angstfish, pyysi mua laulamaan pariin niitten lauluun. Joo elikä minä laulan sitten siellä jeejejee. Siellä on vaihto-oppilaita joka puolelta maailmaa, odotan innolla!

Image and video hosting by TinyPic

JOULU TULEE! Jouluun on oikeasti alle kuukausi ja mullei ole kellekkään mitään! Haluaisin Silinterihatun(en tajua mikä kiksahdun mulla on silinterihattuihin.. Lovex?), pari leffaa ja 2-7 harry potterit. Mitä sinä haluaisit?

Image and video hosting by TinyPic

Pitäiskö mun useamminkin yrittää puskea tekstiä?
Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Anonymous said...

Minusta tossa oli ja muutenki on ollu iha sopivasti tekstiä.. ei jaksa lukea mitää väkisellä tungettua teksiä: "tänään söin pullaa" ja noita meikkikuvia on mukava ihailla :)

Anonymous said...

Hei, tuleks Outoguru -festeille? :O Tai tulleeko muonionki porukat? : D

Oili said...

Anonymous, jee kiitos =)

Stanley, kyllä minun on tarkoitus sinne tunkea :--D ja kyllä MYÖ TULLAAN ja esitetetään improakin