Sunday, October 25

Suicide Circus

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tänään kulmakarvat olivat kovinkin uhkaavat! Olen uhkaava, mur.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Halloweenjuttuja, en ole ampumassa ketään. Piilolinssini meni VAHINGOSSA punaiseksi kun mun silmään meni tekoverta. Yritin puhstaa sitä mutta se jäi silti vaaleanpunaiseksi :-( Onneks käytin noita piilareita viimestä päivää.

Image and video hosting by TinyPic
Mietin tässä sellaista juttua, että mitä mulle oikeasti kuuluu.
No ihan hyvää, vastaan. Mutta kun asiaa miettii, onko kaikki ihan hyvin. On mun asiat nyt paremmin ku ne on joskus ollu. Nick sano tänään ettei se halua lähetää mulle enään sähköpostia. Sitten mua alko huolestuttaan sen takia. Tyhmä.

Image and video hosting by TinyPic
Oletteko nähneet sellasta leffaa kuin 'The Conrad Boys'? Jos ette, suosittelen sydämmeni pohjasta! Soli tosi söötti(ja Jordan ♥__♥). Käsittääkseni pääosan essijä on kirjoittanut ja ohjannut elokuvan, mutten ole ihän varma.

ps. Otsikosta sen verran, että sitten kun perustan superbändin sen nimeksi tulee Suicide Circus tai joku yhtä muheva (varmaan joku Indian mushoomclub).

No comments: