Wednesday, October 21

Are you ready to JUMP?

Image and video hosting by TinyPic

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen
2. Kopioi kuva ja liitä se blogiisi
3. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi
5. Anna tunnustus seitsemälle
6. Linkitä nämä seitsemän blogiisi
7. Kerro tunnustuksesta näille seitsemälle

Saara antoi minulle tämän! Jee, kiitos!

1. Luotan tosi vaikeasti ihmisiin. Vanhat tutut tietää musta paljon vähemmän asioita ku uudet. Enkä kerro asioita helpolla.

2. Oon aina kotona. Käyn vaan bändiharkoissa ja Outogurussa. En koe tarvetta hengailla kylällä. En kuulu niihin piirein.

3. Olen ihan ylpeästi oma itseni. Joo, kuunteleen musiikkia teknosta örinään, enkä koe itseäni mihinkään genreen. Ainiin, katson myös Hannah Montanaa enkä ole eläissäni nähnyt yhtään Kauhuleffaa(paitsi puolet Ringistä, ei lasketa).

4. Oon ujo :( Jos mun kanssa ei oo ketään kaveria(SÄÄÄLITTÄVÄÄ) oon tosi hiljainen.
Mun ääni jää aina kurkkuun ja alan vaan säätään jotain. Ehe kiva

5. Tykkään laulaa ja soittaa. Aina jos soitan kitaraa(siis harvoin) vedän jotain inspiraatiolauluja, soitan vaan jotain sointuja mitä osaan ja rallattelen päälle. Suoraan sydämmestä beibe!

6. En ole ikinä seurustellut, tai edes säätänyt kenekään kanssa.
Oon pussanu kahta tyyppiä, MUTTEI siitä enempää.

7. Sitten kun minusta tulee aikuinen, haluan olla idolien idoli. En ihan mutta melkein :--) Haluan olla joku taidemööbelö. Valokuvaus, musiikki, maskeeraus tai vaikka hiusjutut!

Kaikki ansaitsee tämän! t. yksi laiskimus

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Essillä oli eilen synttärit ja mentiin niille yöksi! Oli kivaa :-)
nyt kutsuu läksyt!

No comments: