Friday, August 21

Don't you even try, she's going to the other side


Tuli tänään vähän tällänen olo hehe. Mun piti ottaa jotain räyhärok-kuvia kitaran kanssa, mutta pääsyin tääläseen säälittävään wnb-gootti juttuun..
Vertti sanoi että oon ku mikäki irkustaitelija. :----D Vittu mullon ihan veli.Heini on ihana!Pitää vähä heruttaa The69Eyesin nimmareilla...
Siis niiltähän tulee uus levyki (Back in Blood) kohtapuolin ja siltähän on lohkaistu jo yksi sinkku, Dead Girls are Easy(joka onihan surkea). Ei. EI NÄIN... Babysitter on loistava biisi näiltähehe.
Kutosella olin olevni kovakin gootti ja kuuntelin 69eyesia ihan 24/7. EI JEESUS.
Yhyy oon poistanu kaikki mun hc-koottiaikojen webikuvat, mutta


Hehe, vaan about 3 vuotta vanhoja? Nää on kutosen alkusyksyllä(kai?) ja nyt olen tosiaan ysillä.
Eli 3 vuotta. APUA. :----D


No comments: