Monday, August 3

Beneath the sky of hate, Beyond the sea of pain


miau! käytiin kemissä. kiva paikka se.Moi olen Oili ja olen aloitteleva wnb-valokuvaaja.
Enne harry potteria... :--D
Se oli ihan huippu! Hyvin tehty ja silleen. Tosin eihän se siihen kirjaan hirveästi perustunu.
Harmi.
_SPÄMMI ALKAA TÄSTÄ JOSSET OLE LUKENUT_
Alko melkein itkettää ku kotikolo räjähti ja ku Dumbledore kuoli. Oikeastaan hengitys kävi raskaaksi jo siinä kohti ku ne lähti ees sinne hirnykkimetsästykseen.
Se oli tosi kaunis kohta se missä ne nosti ne sauvat taivaalle ja poisti sen Pimeän Piirron.

Tänään käytiin viellä Gränssenillä shoppaaa. Shoppaus on tyhmä sana, tiesittekö?
Ja ei, en ostanut tuota paitaa. Surku, se on tosi ihku.

Noen myöskään ostanut tätä siflonki-kermakakku-unelmata.
nosekin olisi aika kivava.
Innokas olen ma Gina Trikotissa.Olen varma ettei sitä kirjoteta koolla.

No nää mä sitten oikeasti ostin.
Valkonen paita. _VALKONEN_ SIIS VALKONEN!!
En ole käyttänyt kuin mustaa viimeiseen kolmeen vuoteen..
MUTTA tosta mä tykkään, tuli nii hyvät vibat!

5 comments:

Anonymous said...

Jännä nähä sun päällä oikeasti jotain väriä.

ediots said...

Mitä te Kemissä? :---)
Mullekki tuli nyt hinku shoppailemaan (minustaki tyhmä sana!) okei, OSTOKSILLE! :'D Oho, valkonen paita! Tuo on kyllä tosi hieno!

Mari

Oili said...

Anymous, no ohan se jännä! Kiitos? :-)

ediots, käytiin mun enono luona ja blablabla. kiitos :-)

Anonymous said...

juu se oli kehu:-)

Ida said...

Mie olen joskus kattellu tuota hametta, se on yltiösöpö! Mutta en ikinä saanu sovitettua sitä. :----( Ja tuo paita on IHANA, olen tainnu sellastaki joskus sovittaa :'---D white looks good on you!