Friday, June 19

You keep drippin' and I keep droppin'

Hei. Juhannus. Ei kovin suuri fiesta. Teen kyllä juhannustaikoja aina! tai siis yhen. Eli laitan 7 kukkaa tyynyn alle bohahaha.Tässä minun Brittiostoksia! Kaikki korvikset on Clairesista. Ei vitsit, se oli maan ihanin kauppa!
Ostin noita noppia kuudet, noi BASSOT(noissa on 4 kieltä, on kuule tarkistettu) ja sellasen nuottisetin jossa oli kolmet korvikset.
Koklasin tänään hippitukkaa! Keskijakaus.. Ja kengännauha. :--D
Ihan söpö, muttei mulle sovi.

Tällä kuvalla havainnollistan kuinka pitkä olen. Ja kyllä olen oikeasti 170cm. Ja kyllä olen meidän perheen lyhyin. Yllän Verttiä olkapäähän, sepäs kiva. Ja kas kummaa RIPPIMEKKONI

Hyvää Jussia kumminki! Ja Juhannusheilan etsintään onnea buhahaha!

2 comments:

ediots said...

Söpöjä korviksia :3 mulla on joku korvakorupakkomielle..uus banneriki on kiva. Manson on kiva.

Mari

Oili said...

ediots, moar kiitos! (manson on niin hot etten kestä)