Saturday, June 27

Tuu mun vaimoksein


Kotiuduin riparilta juuri hetki sitten(toki säntään heti dataan!)
Kivaa siellä oli, mutta oppitunnit oli täyttä kakkaa.
Käytiin kahesti tollasella kivalla hiekkarannalla, eikä kukaan saanut punkkia!
Mä sain haavan pikkuvarpaaseen.Huoneemme näytti tältä kröhöm.
9 tyttöä samassa huoneesssa..


Jonna ja Kari meni naimisiin!
Kuvassa on Kalle joka oli Jonnan isäpaappa
Bohahaha olin morsiusneito. :-----D

Siel oli hirmu lämmin, eikä ollu ees paljon itikoita. Olen ruskea.

Ne pelas lentopalloa. Me hävisimme. Ja pelaajat meni uimaan vaatteet päällä. hehe
Tehtiin vielä viimesenä päivänä sellanen kehulappu tai sellanen, se oli tosi söpö!
Olen hieno mies(meidän luokan lentävä lausehehe)!
oon lapun perusteella
- Iloinen
-mukava
- ytyä löytyy(taidan tietää kuka tän kirjoitti..)
- ystävllinen
Näistä myönnän omistavani vain ytyä. :--D Olen oikeasti tosi epäkohtelias ja piikittelevä kakkapää

Hihihii, minun uusi tukkani! Ei muuttunut paljon nimeksikään, vihreät(SINISET) pois ja väri vaalentu. Tykkään näistä roimasti!

Maisema vaihtuu Helsinki Cityksi, ei kuvapostauksia(jo postauksia ollenkaan) ei tule n. kahteen viikkoon. Heihei mursut!

3 comments:

lauraelina said...

kävittekö vain kaks kertaa tuolla rannalla? :o

ja epäreilua meillä oli häät sisällä ku oli niin kakka ilma joka päivä >:

tuo on kyllä mahtava paikka! <3

Oili said...

lauraelina, joo, kun meillä oli niin PAAAAAALJON tekemistä kokoajan!
haha, joo meillä oli vähä epäreilun hyvät ilmat :---D

lauraelina said...

aivan, ja huomasin ku luin tarkemmin että mehän ei käyty kertaakaan tuolla toisella puolella saarta rannalla :<