Thursday, May 21

Uudet seudut retkikunta nähdä saa

Lehdet kasvaa silmissä! (kyllä, tiedän että etelässä on jo lehdet)
Hienoa asua 200 kilometriä napapiirin pohjoispuolella.

Mun hiukset haalistu ihan hirveästi ku pesin ne mutta whateverrrr

Lintsasin koko eilisen päivän ku koulussa olis ollu vaan joku mopojuttu, enkä aio hankkia mopokorttia. Mulla oli kyllä äitin lupa ja mulla on oikeasti nuha ja yskä.
Katoin sitten Ylpeyden ja Ennakoluulon, se oli ihan hassu. ah naimakauppaaa.
Ja lainasin kirjastosta Uusikuun.. Siis ikiihanan kimaltavan vampyyrisarjan toinen osa.
Huh se on iha kamalan tylsä.



työnsin kulmakorun tiistaina takas. Ehkä typerin idea ikinä. Kulmaa särkee vieläki ja nyt on jo torstai. Pyydän uutta kulmakorua rippilahjaksi jos en saa tatuointia.
Tuli muuten hirveä smileyhimo, mutta kun tuo jänne on kai halki, ni eipä taida tulla.
Arkistojen aarre. Leikkasin hiukset ite, HUOMAAXX?
Kuva on heinäkuulta ja mulla ihan hirveen ruma tukka

ps. Mulla ja Vilmalla on jo perhe Torquayssä!
Me ollaan siellä 12 päivän päästä!!!
oudutaan kyllä lähteen jo 10 päivän päästä apuapauapauapauapauiaa.



No comments: