Friday, March 27

yay

oon täysin rakastunu the prodigyn Omeniin, ja se aiheuttaa mulle mahottamat tanssivibat.

blogina tämä on jo vanha, kirjotin syys-lokakuussa sitte lopetin, koska koin kirjottamisen vaikeaksi. Nyt Haluaisin taas alottaa, kun tämä taas kiinnostais. 8)

Keskiviikkona täällä oli Twilight(en osaa kirjottaa sitä, armoa!), joten olihan se pakko käydä katsastamassa. Olen nähnyt sen netissä ihan rakeisena ja siitä puuttui osa kohdista.
Mun mielestä on vaan siistiä nähdä elokuvia valkokankaalta.
Niinniinsiis se twilight oli edelleenkin huono, eikä mielestäni edes anstaise nimeä. Kaikki kohdat on erillaila kuin kirjassa, ja Pattisonin piilarien rajat näkyi jotenkin erittäin häiritsevästi.
Lisäksi mua ärsytti se Kristenin suu. Kun se oli aina auki.

Meillä on esviikolla kahet kokeet, ja yks oli jo toissapäivänä.
Musta vähä tuntuu ettei se historia menny kovin hienosti. En tienny melkeimpä mitään.
Ja meillä oli tänään äikästä sellanen testi että meidän piti lukea yks kirja ja siit oli sitte tehtäviä.
Mulla meni seki ihan päin honkia koska en ees ymmärtäny sitä ekaa tehtävää.
Meillä oli myös terskan pistokkaat ja tididididii sain siitä 9½
Terska taitaa olla ainoa aine jota melkein osaan. Se on mulla 10 vaikken ees tee mitää.
Ja pitihän meidän kirjottaa äikässä aineetkin, yllätykseni sain siitä 9+
Ennen oon saanu aina seiskoja aineista..
Tosiaan, enkunkoe tiistaina ja kemiankoe perjantaina.
Ei jaksa, enkä ole oikein stressaavaa tyyppiä

No comments: