Saturday, March 28

I loved everything about you that hurts, So let me see your moves, Let me see your moves.

Mun viikonloput on aina kauheen tylsiä. Eli mullei ole mitään kerrottavaa. Uusia kuvia ei ole.

taino, vaihdettiin mun vaatekaappi ja nyt mun huone on kauheen sotkunen. Onse kyllä muutenkin..

No puhutaan sitten mun hiuksista. Kuvat on sitten aika vanhoja, kun blondausprosessi alkoi marraskuussa.

Nuo siis olivat ne hiukset. Ennen. Kuva on toukokuulta, kun noi värjättiin kampaajalla.
Toi väri oli muuten tosi söpö, pinkinpunainen.


ja sitten ne meni ihan liian tummaksi ja laitoin rastat. Ne on muuten kivat, laitan kohta takasi.

eka väripoisto


tässä on ehkä neljä tai viisi väripoistoa. Kuva on muuten snakebitesin laittoreissulta. :--)

Laitoin hiihtolomalla sinistä hiuksiin, tämä oli välivaihetämä oli se sininen. tai oikeastaan turkoosi. Tykkäilen täysillä ja laitan kohta taas.

nykykuosi. :--)

Jasiis, mulla on tiistaina kampaaja. JEEE. Tarkotus olisi siis vetää blondiksi(kun se on mun omaväri, jejje), leikata lisää kerroksia ja lyhentää vanhoja ja silleen. Ja ehkä joku sivuotsis, inhoan tätä pitkää itseleikattua ylikasvanutta lärpäkettä.

np: All-Amercican Rejects - Gives you hell

No comments: